Thursday 12 January 2012

Νούμερα...

για δώσε προσοχή
το μόνο που ζήτησα ήταν να  μην γίνω νούμερο - άλλο ένα - άλλο ένα νούμερο στη λίστα
τα σιχαίνομαι τα νούμερα- με κολλάνε και με μπερδεύουν
γεγονότα σε πράξεις -προσθέσεις, αφαιρέσεις, πολλαπλασιασμοί - και όλα καταλήγουν σε διαίρεση - και το συναίσθημα κρατούμενο
δεν θυμάμαι το νούμερο της ώρας - δεν θυμάμαι το νούμερο του δρόμου- δεν θυμάμαι το νούμερο της αναχώρησης - δεν θυμάμαι πόσες φορές σε μια μέρα
θα τα τελείωνα τα νούμερα και τις ακροβασίες - εδώ- τελεία και τέλος - αλλά την παράνοια μου δεν την πουλάω την εκθέτω - θα τα τελείωνα ναι - αλλά θα ήμουν άλλος ένας - και δεν είμαι άλλος - ο ίδιος είμαι - και δεν είμαι ένας- ως κανένας κρύβομαι
μπλεγμένος σε ένα διαγωνισμό ποίησης και αποποίησης - έμαθα πολλά - έγινα νούμερο μεγάλο -κι ας μην συγκρατώ τις παραδόσεις - μόνο τη δική μου - παράδοση - κρατώ
κι όσα δεν έμαθα - όταν τα μαθαίνω - θεωρώ ότι τα ήξερες - αλλά δεν τα έλεγες - σ'άρεσε να με βλέπεις να χάνομαι
- ξέρεις κάθε μέρα κάποιος λέει τις λέξεις σου καταλάθως - και τις ακούω επίτηδες
λυτά μαλλιά- λυτά σκοινιά - λυτά χέρια -πιάνω ό,τι μπορώ - δεν πιάνομαι από πουθενά - είμαι πιασμένος  - ολόκληρος - και πονάω - πονάω - να μην νοιάζομαι - και δεν με νοιάζει - τι νούμερο γράφει η ταμπέλα μου
μόνο σφύριξε μου όταν αρχίζει το νούμερο μου - και δώσε προσοχή - θα είναι πολύ μποέμ
γι'αυτό πλήρωσε νούμερο με πολλά μηδενικά
μου χρωστάς
με τα μηδενικά - το ένα πάνω στο άλλο - θα πάρω μια καρδιά μποέμ - σαν αυτή που δεν είχα -  σαν αυτή που έχασα - θα την νοικιάζω - σ'όποια με συντροφεύει στον πρωινό μου καφέ - και θα της λέω ότι είναι η πρώτη μου - πριν τον καφέ μου
εσύ δεν πιάνεσαι - εσύ μόνο τελειώνεις - μέσα μου - στα άπιαστα

2 comments:

  1. το κομμάτι είναι αγαπημένο! :)

    ReplyDelete
  2. γραντζουνούσα κάποιες παρτιτούρες στην κιθάρα σήμερα και τυχαία το βρήκα θαμμένο κάτω από κάποιες παλιές σημειώσεις!! Αγαπημένο επίσης!!

    ReplyDelete