Monday 9 January 2012

Δεν υπάρχει φωτιά χωρίς φόβο

δεν φοβήθηκα τις στιγμές μας
ήξερα τι άγγιζαν τα χέρια σου
ήξερα ότι τα δικά μου μπορούσαν να σου κλείσουν τα μάτια

τις φήμες φοβάμαι

που ακολουθούν σαν ουρές
και χαλάνε την εικόνα του εξελιγμένου είδους

τις αρρώστιες φοβάμαι

αυτές που κουβαλάς και μεταδίδεις
όχι  τις αρρώστιες που σε γεμίζουν πληγές ανοιχτές
και ανοιχτές επιταγές θανάτου
ούτε τις αρρώστιες που σε αφήνουν ζώο που ξεψυχάς
στη θέα όλων
ούτε τις αρρώστιες που φανερώνουν πόσο πουτάνα αδερφή είναι η ψυχή σου
-ναι τώρα που δεν κάνει να τα λέμε για ανθρώπους τα ρίχνουμε στις ψυχές
για αυτούς τους ιούς ελέγχθηκα και βγήκα καθαρός
σαν γούνα γάτας , ακόμα βρεγμένη από το γλείψιμο
-κανείς δεν πρόσεξε τα ράμματα

μια άλλη κοινή αρρώστια φορτώθηκα

και είχα ήδη απομακρυνθεί από το ταμείο
και είχα ήδη πετάξει την κάρτα αλλαγής
τόσο αργά έγινε η διάγνωση
το κατάλαβα
όταν κάποιος πήγε να μου φυτέψει ένα λουλούδι
και εγώ τραβήχτηκα
και ξέχασα στα πόσα ευχαριστώ να σταματήσω
και προτίμησα να βρέχομαι στη στάση τις νύχτες
και να ζηλεύω αυτούς που φυτεύουν λουλούδια
στις πίσω και στις μπροστά αυλές
με τέσσερα χέρια στο χώμα

τις στιγμές φοβάμαι

εκείνες που δεν είναι δικές μας
και δεν ξέρω πόσες θα είναι
ούτε που
ούτε με ποιους

σήμερα πέτυχα το στόχο μου

αλλά δεν στο είπα
γιατί δεν θέλω να χαρείς για μένα
και να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε
και η δική σου να είναι μεγαλύτερη - η χαρά
μόνο εγώ θα χαίρομαι
τόσο
όσο πρέπει.

1 comment:

  1. με καθήλωσε η γραφή σου...πάω, φεύγω, έρχομαι, επιστρέφω...σ' ανακαλύπτω...

    ReplyDelete