Monday 21 November 2011

Ο Πέτρος σε νέες περιπέτειες....

Όπως σας είχα αποκαλύψει ήδη στο μικρό βιογραφικό μου, μια από τις βασικές ασχολίες μου είναι η εξερεύνηση.

Σήμερα λοιπόν έτρεξα κεφάτος στην ένωση εξερευνητών για να κατοχυρώσω μερικά από τα ονόματα χωρών που πρόσφατα ανακάλυψα.

Όπως το Πιπερού, το Κουτσουλιστάν, την Κουμασιλάνδη, την Πολιτεία με όλα τα χρώμαρτα εκτός από το Ροζ, το Αβγατηγανιστάν, το Κουφέιτ καθώς και το Άνω και Κάτω Βόλτα (στο Ανω μένουν αυτοί που έχουν πάρει την κάτω βόλτα και αντίστροφα).

Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο μα ο υπάλληλος εκεί με κοίταζε με δυσπιστία... σαν να μην μπορούσε να καταλάβει τους μαγικούς κόσμους που του εξηγούσα...

Αφού με τα πολλά με ρώτησαν για τα στοιχεία μου τους είπα ότι έχω γεννηθέι στο Περού και ότι σπούδασα γαλακτοκομία στη Γουαδελούπη.

Μα συνέχησαν να μην καταλαβαίνουν και ζήτησαν ένα μέλος από το συγγενικό μου περιβάλλον.

Τότε φώναξα τον παππόυ μου, έναν κοκκινομάλλη παραγεμιστή μαξιλαριών από τον Άγιο Δομήνικο και τον άλλο μου παππού που είναι αιωνόβιος μελλισσοκόμος.

Όταν με ρώτησαν με τι επαγγέλομαι, τους εξήγησα ότι είμαι δοκιμαστής καναπέδων και τα βράδια δουλεύω σε ένα διανυκτερεύον ζαχαροπλαστείο που παρασκευάζει ζελέδες για νάνους στην Αβησσυνία.

Στον τομέα των αγαπημένων, τους είπα ότι το αγαπημένο μου χρώμα είναι το σκούρο τσαγαλί.

6 comments:

  1. Αν έχετε καμιά κενή θέση στο ζαχαροπλαστείο, παρακαλώ ενημέρωσέ με...! :-)
    Καλές εξερευνήσεις!!

    ReplyDelete
  2. fusika apla prepei na ksereis na ftiaxneis zaxarwmnea kerasakia kai anapsuktika apo afro roufixtras :-)

    ReplyDelete
  3. ...καλύτερα δεν έχουν ξαναφτιαχτεί!!! :-)

    ReplyDelete
  4. Polu wraia loipon, den exeis para na taksidepseis sto ampari enos peiratikou karaviou pou taksideuei sthn thalassa twn koralliwn. Epeita prepei na pas gia ekpaideush se ena sxoleio peiratwn pou ta paidia mathainoun anagnwsh apo mesa apo peiratikous xartes kai gia arithmitikh metrane roumpinia...einai aparatithth tetoiou eidous ekpaideush... :-)

    ReplyDelete
  5. έχω όμως δυο ερωτήσεις: στο αμπάρι θα πρέπει να μεταφερθώ σε πυθάρι...; και αντί για βαλίτσες θα έχω σεντούκι ή αυτό το έχουν μόνο οι μεγάλοι δάσκαλοι;; :-)

    ReplyDelete
  6. prospathhse kai tha matheis

    ReplyDelete