Thursday 3 November 2011

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Το σκέφτηκα πολύ προτού σου γράψω αυτό το γράμμα.

Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να σου εκφράσω την βαθιά μου απογοήτευση επειδή με έχεις αγνοήσει εντελώς τα τελευταία χρόνια. Ούτε ίχνος δώρου μέσα στις κάλτσες μου. Που οφείλεται αναρωτιέμαι αυτή η περιφρονιτική αδιαφορία?

Δεν πιστεύω εκείνους οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ξεχνάς διευθύνσεις, περιφέρεσαι άσκοπα στον ουρανό και πέφτεις μέσα σε μαύρες τρύπες του διαστήματος επειδή πάσχεις από Αλτσχάιμερ, που θα ήταν άλλωστε πολύ φυσικό αν λάβουμε υπόψη την μεγάλη σου ηλικία. Υποθέτω ότι μάλλον έχεις κυρήξει απεργία, το οποίο βέβαια είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου.

Δεν αρνούμαι ότι έχεις κάθε λόγο να είσαι εξαιρετικά εξοργισμένος. Ξέρω πόσο πολύ έχεις ταλαιπωρηθεί με όλα αυτά τα οποία υπέστεις κατά το παρελθόν. Γνωρίζω ότι έχεις συλληφθεί 3 φορές για παραβίαση εναέριου χώρου και 7 φορές για παράνομη στάθμευση ελκήθρου. Οι περιπτώσεις που βλοσυροί οικοδεσπότες σε εξέλαβαν για διαρρήκτη και είτε σε κυνήγησαν με κόπανους, είτε σε πυροβόλησαν με δίκανα, είτε κάλεσαν την αστυνομία είναι αναρίθμητες.

Ξέρω επίσης ότι χονδρέμποροι, εισαγωγείς παιχνιδιών σε κατηγορούν για αθέμιτο ανταγωνισμο λόγο του ότι διανέμεις δωρεάν δώρα και οφείλω να δηλώσω ότι ουδόλως συμφωνώ με τους φανατικούς οικολόγους οι οποίοι σε κατηγορούν ότι εκμεταλεύεσαι και υπερφορτώνεις τους ταράνδους σου.

Καταλαβαίνω επίσης πόσο σε ενοχλούν κάθε χρόνο οι αλλεπάλληλες περιπτώσεις πλαστοπροσωπίας από ανάξιους μιμητές, οι οποίοι περιφέρονται στους δρόμους παριστάνωντας τους Άγιους Βασίληδες με μπαμπακένιες γενιάδες και ριπαρούς κόκκινους σκούφους.

Δέχομαι ότι εντελώς άδικα, διάφοροι πολιτικοί αναλυτές σε κατηγορούν ότι εσυ είσαι ο κύριος υπέυθυνος για την κατάντια της ολυμπιακής μας αεροπορίας, επειδή αν ναύλωνες όπως όφειλες αεροπλάνα του εθνικού μας αερομεταφορέα αντί να χρησιμοποιείς ανασφάλιστους ταράνδους στους οποίους έχεις μάλιστα απαγορεύσει να συνδικαλίζονται, θα είχες επιλύσει μια και καλή το οικονομικό της πρόβλημα.

Συμμερίζομαι την αγανάκτηση σου όταν συνάνθρωποί μου σου ζητάνε όλο και πιο παράλογα δώρα, όπως αντικλείδια για χρηματοκιβώτια, ζώνες ανότητας για τρελές αγελάδες καθώς και πλυντήρια ξεπλήματος βρόμικου χρήματος.

Παρ' όλα αυτά, ελπίζω να κάνεις κουράγιο, να αψηφήσεις τις αντιξοότητες, να αγνοήσεις τις συκοφαντίες και να πράττεις το καθήκον σου όσο επώδυνο κι αν είναι.

Αν όπως εύχομαι το πάρεις απόφαση να διακόψεις την απεργία σου, θα ήθελα να σου ζητήσω τα ακόλουθα.

Θα ήθελα να μου χαρίσεις φαντασία, να μπορώ να κοιτάω μια καρέκλα για παράδειγμα και και μεταμορφώνεται σε πειρατικό καράβι, μια κορδέλα να γίνει ένα φουρτουνιασμένο ποτάμι, να μπορώ να κοιτάζω έναν φτηνό χάρτη και να βλέπω ηπείρους να μετατοπίζονται. Να φύγω από τον τόπο που κατοικώ και να πάω στην Φρουμφουβέργη σε μια χώρα όπου οι μπέμπιδες θα αρχίζουν να ταΐζουν με κρέμα αραβοσίτου τις νταντάδες, οι μαθητές να βάζουν τιμωρία τους δασκάλους, οι γάτες να κυνηγάνε τους σκύλους και οι νεόνυμφοι να φωτογραφίζουν τους φωτογράφους. Επίσης βοήθησε με να καταφέρω να βρω τον δρόμο για την Κουμπαραδουάη, που θα με οδηγήσει στα ίχνη του χαμένου πεταλουδόσαυρου που τόσο καιρό αναζητώ.

Τέλος, θα ήθελα να μου φέρεις έναν σιγαστήρα συναγερμών και κομπρεσέρ για να καταφέρω να κοιμάμαι τα πρωινά, έναν ταξιμαγνήτη που όταν θα τον κρατάω τα ταξί θα αισθάνονται μια ακατανίκητη έλξη και θα έρχονται προς το μέρος μου, καθώς κι ένα ελαφρύδι (το αντίθετο από το βαρύδι) για να μπορώ να το βάζω στις βαλίστες μου και να ταξιδεύω άνετα.

Καληνύχτα λοιπόν Άγιε μου Βασίλη και να μην γκρεμίσεις ξανά το δέντρο. Α! θέλω και μια φωτογραφία απο τονκαλικάντζαρο σου, θα σου δώσω και κουραμπίε.

Υ.Γ. Θα ήθελα να σου μεταφέρω λέξη προς λέξη 2 ευχές από δυο καλούς μικρούς μου φίλους. Σου είχαν στείλει και πέρυσι γράμμα αλλά μάλλον κάπου θα σου έπεσε.

"Αγαπήτε μου Άγιε Βασίλη, κάθε χρόνο έπαιρνε ο μπαμπάς μου τηλέφωνο και μου έλεγε πως έισαι εσυ κι εγώ έκανα πως τον πίστευα. Φέτος ο μπαπάς μου έφυγε από το σπίτι και δεν θέλω τίποτα πια. Σε φιλώ."

"Χρόνια πολλά Άγιε Βασίλη, θέλω να μου φέρεις έναν καινούργιο καλό μπαμπά. Παρακαλώ κι ευχαριστώ."

Υ.Γ 2. Να με συγχωρέσεις για το νωρίς του γραμματός μου αλλά στην Πολιτεία με όλα τα χρώματα εκτός από το ροζ οπού βρίσκομαι τώρα, τα ταχυδρομικά φλαμίνγκο έχουν κατέβει σε απεργία εξαιτίας του χρώματος τους και των ρατσιστικών σχολίων που δέχονται

No comments:

Post a Comment