Saturday 18 February 2012

Star teach me how to shine, teach me so i know what's going on in your mind 'Cause i don't understand these people

Δεν θέλω να μου πεις άλλα παραμύθια.
Δεν θέλω να ακούσω για πριγκίπες που ζήσαν καλά και εμείς καλύτερα.
Δεν με νοιάζουν οι παράφοροι έρωτες και οι θριαμβευτικές νίκες ατρόμητων πολεμιστών.
Ούτε εντυπωσιάζομαι πια από όνειρα που πραγματοποιούνται.
Δεν με συγκινεί το μικρό φτωχο πλην τίμιο αγοράκι  που θα κατακτήσει τον κόσμο.
Ούτε θέλω να σκοτώσω τον δράκο για να σώσω την πριγκίπησα.
Δεν έχω θέση μέσα στον ηλιόλουστο κάμπο με την κρεμαστή κούνια που θα με κοιμίσει αργα αργα.
Εγώ θέλω να ξυπνήσω κι ας έξω είναι παγωνιά και το μαξιλάρι δίπλα μου είναι άδειο.
Θέλω να με πας μια βόλτα έξω.
Στην πριγκίπισσα που έγινε πουτάνα και ίσως καταβάθως το χαίρεται.
Σε αυτούς που δεν πέθαναν καλά, αλλά πέθαναν γνωρίζοντας τη ζωή καλύτερα από όλους.
Στον έρωτα που άρχισε με ένα φιλί-δάγκωμα και τέλειωσε με μια πόρτα που έκλεισε και ένα βλέμμα χορτασμένης αδιαφορίας.
Θέλω να μου συστήσεις αυτόν που κυνήγησε τα όνειρα του  και όταν τα πέτυχε τόλμησε να παραδεχτεί ότι δεν του φτάνουν ...ότι θέλει κι άλλο ...ότι δεν το φανταζόταν έτσι.
Δεν με ενδιαφέρει ο τίμιος που ίδρωσε αλλά το θηρίο που όρμησε πριν του ορμήσουν , που έφαγε το θήραμα που σκότωσαν οι άλλοι και μετά τους κατηγόρησε για φονιάδες.
Πηγαινε με εκεί που το χαμόγελο παγώνει , πέφτει , σπάει , θρυμματίζεται και κόβει ! Προσοχη !
Μεγάλωσα πια.
Βγαίνω έξω.
Παλιά έμπαινα στον κόπο να κάνω την σύγκριση.
Τώρα ξέρω.
Τα παραμύθια τα διαβάζω κρυφά και τα κρύβω βαθιά πίσω από τη γροθιά μου.
όταν οι γροθιές σου είναι ήδη σφιγμένες δεν χάνεις χρόνο

 The Frames - Star Star

4 comments:

  1. ωραία φωτογραφία και ποστ και μου αρέσει αυτή η αλλαγή εμφάνισης στο μπλογκ σου! :)

    ReplyDelete
  2. σ΄ευχαριστώ πολύ...για να ταιριάζει με την διαθεσή μου πιο πολύ...:-)

    p.s άκου και το τραγούδι, πιστεύω να σου αρέσει

    ReplyDelete
  3. έτσι πρέπει :) και εγώ άλλαξα την δικιά μου μετά από 2 χρόνια που είχα την ίδια!!

    ReplyDelete
  4. το άκουσα και το τραγούδι, πολύ ωραίο!

    ReplyDelete