Sunday 30 October 2011

Φευγιό....

Όλα αυτά που με στόλισες τα φόρτωσα σε άλλη ( όποια βρήκα).
Δεν κρατάω υπέρβαρα. Εγώ πετάω με μια βαλίτσα έτοιμη από πάντα.
Για οικονομία χώρου κράτησα μόνο τα γεγονότα, τις τελείες και τα αποσιωπητικά.
Οι λέξεις πάντα ξεχειλίζουν γι’αυτό τις άφησα να τρέξουν. ( γύρισαν ; )

Σε όλους να λέω αυτό που μπορούν να αντέξουν. Και ποιος είμαι εγώ να κρίνω ;
Αυτό δεν μπορώ να το αντέξω .

Θρυμματίζω την υπακοή μου να δω τι θα μου μείνει.
Τσαλαβουτάω στις λακκούβες των περσινών μου βημάτων.
Και ενώ δεν έχω στεγνώσει ακόμα, βρέχομαι .
Ξανά.

Βαρέθηκα να τσιμπολογάω τα μισοφαγωμένα λόγια σου.
Να γλείφω κόκαλα χωρίς κρέας.
Εγώ πεινάω.

Κάποιοι για να υπάρξουν πρέπει να μαζευτούν πολλοί , ενώ φτάνει ένας άλλος για να σε κάνει να υπάρξεις.

Ψηλαφίζω το σώμα μου να δω γιατί δεν σου κάνω. ( ίσως αποσύρονται τα ελαττωματικά μοντέλα).
Βρίσκω φλέβες απωθήσεων και απολήξεις ονείρων.
Βρίσκω απαγορευμένες περιοχές και ανοιχτά μέτωπα πολέμου. Χωρίς μάχες. Οι αντίπαλες πλευρές διαιρέθηκαν τόσο που δεν έχουν εχθρούς… ούτε φίλους… ούτε πλευρές
Βρίσκω αυτά που δεν θέλω να δω : λαίμαργα σημάδια εκ γενετής και αντιφάσεις.
Γενναία για να δέχομαι πόσο δειλός είμαι.
Περήφανος για να ξεχνάω πόσο ταπεινώνομαι.
Με βρίσκω πάντα ίδιο, να ανατριχιάζω με ένα άγγιγμα.
Ωραία κάποιες αξίες δεν πεθαίνουν.

Στην άλλη άκρη του κόσμου ταξιδεύω στο χρόνο , μεγαλώνω τις μέρες αλλάζοντας τις συμβάσεις και τις ώρες μου.
Κυνηγάω τη φορά της γης , για να με κυνηγήσει μετά αυτή.
Θέλω να επιστρέψω στα ίδια γιατί δεν θα είναι ίδια πια.

Ο πανικός συνηθίζεται. Η λύπηση όχι.
Άμα παλέψεις δεν σε λυπούνται.
Ούτε εσύ λυπάσαι. Εσύ παλεύεις.

Πέφτω.
Ξυπνάω ιδρωμένος.
Για να σε δω πνιγμένη στο μανιασμένο ναρκισσισμό σου
Πάνω στη ματωμένη σημαία όσων πίστευα
Τρίβομαι
Τρίβομαι πάνω σου
-κι ας είσαι πνιγμένη
Τρίβομαι
Κι ακούω στο σκοτάδι την αναπνοή μου να μετράει στιγμές.
Θέλω να τελειώσω πάνω σε έναν τελειωμένο.
Δύο τέλη (πληρωμένα με τη ζωή τους)
Συνεπάγονται
Μία αρχή

Όλα αρχίζουν με μια ερώτηση.
Και η αγαπημένη μου : Τι εννοείς ;
Λες και δεν κατάλαβες.


Όταν ο Ειρηνικός δεν σε ειρηνεύει , του αλλάζεις όνομα ή αλλάζεις ωκεανό ;

2 comments: